joi, 10 noiembrie 2011

..un fel de auto-descriere


             Nu stiu ce as putea spune despre mine, nu ma prea pricep la cuvinte frumoase( asta poate si datorita faptului ca am terminat o facultate tehnica)...
             Oricum,ideea e ca dintotdeauna mi-au placut accesoriile si mai ales accesoriile "altfel",diferite, originale si de ce nu, unice!
             Tentative de a ma apuca de confectionat accesorii am mai avut, dar nici o data asa de serios...Daca o sa rasfoiti paginile blogului, sau albumele de pe Fb, o sa observati ca am o "fixatie" pe ingeri, aripi de ingeri...Nu cred ca am trecut niciodata pe langa o pereche de cercei sau un colier cu aripi de inger, fara sa mi le cumpar!!
Dar cum nu suntem toti la fel (logic) , am facut si alte tipuri de cercei, coliere, brose, care imi sunt si ele dragi!
In principu realizez gablonturile din accesorii metalice argintii sau bronz, margele din portelan sau sticla (astea mi se par cele mai oki ). Cu fimo am incercat sa fac cate ceva, dar mai am mult pana sa fiu pe deplin multumita...
             Sper sa gasiti ceva pe placul vostru aici!
             Daca aveti voi idei de biju'uri si ati vrea sa vi le realizez eu, sunt mereu deschisa la propuneri!
             Cu drag,
                         oAnA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu